100% Nöjd Kund


Vi har givit oss den på att varenda kund ska vara 100% nöjd med oss som leverantör! Med hur vi hanterar ordrar och försändelser. Och, framförallt kvaliteten på vår kundservice som är kunnig, hjälpsam, engagerad och personlig! 


Ja, vi spänner bågen högt genom att sätta upp ett sådant mål. Men, det är inte svårare än det låter – vi behandlar varje kund som att de är vår allra bästa och viktigaste kund och går alltid från ord till handling och ser till att hålla vad vi lovar.

Det positiva i spiralen är att vi får jobba med nöjda och glada kunder.

Tveka inte att kontakta oss om vi misslyckas med vår målsättning och du som kund inte är helt nöjd med hur vi sköter oss.

Vi följer våra kundomdömen lika noggrannt som försäljningsstatistiken.
Vi hatar verkligen känslan när vi hamnar under 10 av 10 möjliga i kundomdöme (även om vi knappt minns när det hände senast). Men det fungerar, precis som för många idrottare som hatar att förlora, som en riktigt bra sporre till att bli ännu bättre.

Här kan du läsa omdömen från våra kunder.

Här kan du lämna ett kundomdöme